torsdag, februar 01, 2007

Tørrpreik

No skulle eg gjerne ha kasta ein ny brannfakkel ut i det tørre bravo-graset, og denne gongen kanskje ha snakka litt om kva bass eg skal kjøpe meg. Eller kor vidt eg skulle behalde den eg allereie har, og heller kjøpt meg noko anna som eg treng. Her kunne eg ha lista opp naudsynte ting som: moccamaster, oppvaskemaskin eller kanskje nye fiskar til det tomme akvariumet i Kirkegaten. Til slutt kunne eg kanskje konkludert med at bassen som eg har eg faktisk så god at den ikkje treng å erstattast. Den tar seg godt ut på scenen og passar i alle slags moglege settingar.

Men det skal eg altså ikkje gjera. Istadenfor ville eg berre takka familien Bravo for fine minner frå førre friperiode, og ser fram til fortsettinga.
Bileta er teke av: Rex Bravo, Størjefotografen og underteikna (mobilfoto i vanskelege lysforhold)








48 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kjekke bilder! Me ser kven som har stilen inne i fotballspelet. Sjølv om Bønna Bravo nok var den beste bravoen i lokalet.

Men: det var jammen rett før du klarte å kamuflera bodskapen din i lovord om bravos og fancy bileter, godt forsøk, Baard.

"Den tar seg godt ut på scenen og passar i alle slags moglege settingar."

Nei og nei. Eg tør vedda på at Sigvart Dagsland sin bassist har same typen.

At det ikkje har kome fleire kommentarar her etter desse dansebandbass-positive utsegna, er meg ei gåte. No er ikkje eg typen til å komma med krasse og negative innlegg på ein slik blogg, så eg let ordet gå vidare til våre andre Bravo-brør. Fyr laus.

12:54 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Kjell Magne, DU tar deg godt ut på scenen og passer i alle slags mulige settinger....Når det gjelder ditt valg av bass, vil jeg ikke uttale meg.

- Neversayneveragain

1:54 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg tykkjer forøvrig det var veldig unødvendig av Baard B. å ta med seg alle kjæledyra sine på jobb: http://www.sunnhordland.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070203/NYHENDE/70203001/-1/forside

7:23 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Noterer meg at Rex etterlyser krasse og sarkastiske utsegn frå brørne sine. Akkurat når det gjeld det siste innlegget til Baard, trur eg det aller beste ville vera å ikkje kommentera. Ein sparkar ikkje ein desperat mann som ligg nede på bakkjen. Baard er hjernevaska av Dagsland personleg, og no tykkjer eg me lyt opne bravokassen og få ut nokre midlar slik at Baard kan bli frisk igjen. Så dersom det er nokre legar som les dette, ta kontakt med Baard og fiks han. (Eg ser no i ettertid at me burde gjort grep lenge før Baard tok med seg kakkerlakkane til Aukra. No får me gjera det beste ut av det).

7:48 p.m.  
Blogger Kjell Magne said...

Nemnte eg i innlegget at eg også treng eit hus til dei tyske kakerlakkane mine? Forresten, er det nokon som har sett? Dei er oransje, har lange følehorn og måler ca ein centimeter. Men ver snille med dei, dei sjønar ikkje så godt norsk sjølv om dei likar seg framifrå godt her i Noreg. Elles må eg få takke anonymous for eit lysskjær i ei elles så mørk og skoddete bravo-tåke. Slike oppmuntringar får meg til å halde fram med å kaste brannfaklar attende til det som frå utsida må virke som eit harmonnisk og triveleg band å spele i. Abe snakkar om legar og bravokassar, som om det skal liksom få meg frisk. Dette kjem frå ein mann som gjekk til innkjøp av Radka Tonefs Farytales, ei av dei aller mest kjente jazzalbuma som er gjeve ut her til lands. Ei plate som er obligatorisk i ei kvar jazzsamling, og får dei beste skussmål frå underteikna. Ja, no var det nok fleire av Bravo-brørna som fekk noko å tenke på. Men sidan det no er lalletid her på Aukra, vil eg berre få ynskje alle ei god natt, så er det nok mogleg me blogges igjen. Skal berre gå ut å riste alle kleda mine først...

10:57 p.m.  
Blogger Kjell Magne said...

Nemnte eg i innlegget at eg også treng eit hus til dei tyske kakerlakkane mine? Forresten, er det nokon som har sett? Dei er oransje, har lange følehorn og måler ca ein centimeter. Men ver snille med dei, dei sjønar ikkje så godt norsk sjølv om dei likar seg framifrå godt her i Noreg. Elles må eg få takke anonymous for eit lysskjær i ei elles så mørk og skoddete bravo-tåke. Slike oppmuntringar får meg til å halde fram med å kaste brannfaklar attende til det som frå utsida må virke som eit harmonnisk og triveleg band å spele i. Abe snakkar om legar og bravokassar, som om det skal liksom få meg frisk. Dette kjem frå ein mann som gjekk til innkjøp av Radka Tonefs Farytales, ei av dei aller mest kjente jazzalbuma som er gjeve ut her til lands. Ei plate som er obligatorisk i ei kvar jazzsamling, og får dei beste skussmål frå underteikna. Ja, no var det nok fleire av Bravo-brørna som fekk noko å tenke på. Men sidan det no er lalletid her på Aukra, vil eg berre få ynskje alle ei god natt, så er det nok mogleg me blogges igjen. Skal berre gå ut å riste alle kleda mine først...

11:02 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Er det dama som er innom og kommenterer som anonym??? Hmm... mystisk.. Tør hun ikke stå fram? Hilsen en annen anonym. Som kjenner dama.

1:06 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei you! Artig å lesa bloggen din! Ganske effektivt å legga inn to like kommentara for å spe på totalantallet, men ganske lett å gjennomskua då.. ;) Kos deg med jobbing der nord, så håpa eg me snakkis når du komme te Oslo ein gong! Go søndag! Tata! (Innspel te cd-sortering; sett di itte fargar! Så får den kreative hjernehalvdelen endo meir å jobba med...)

11:59 a.m.  
Anonymous Anonym said...

neida. det er ikke meg.
har sett han for lite på scenen til å uttale meg;)

5:30 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg ser at jeg begynner å oppnå kultstatus allerede... Det liker jeg. Tror jeg skal kjøpe meg en munkekappe for å bli enda mer mystisk... Kjell Magne...stå på krava. Fairytales er fin den. Når det gjelder organisering av CD platene dine har jeg kun en kommentar: La musikken leve...

- Neversayneveragain

6:50 p.m.  
Blogger Kjell Magne said...

Neimen, heisann Maren! Kjekt å sjå at du padlar innom ein tur. Her preikar me om litt forskjellig; alt ifrå cd-samlingssystem som ikkje fungerar til kakerlakkar som treng ein plass å bu. Om du tykkjer at Bravo-brørna rottar seg saman mot meg, er dette berre fordi dei trenar på å skrive sarkastiske innlegg. Eigentleg diggar dei både bassen og cd-sorteringssystemet eg har valt.

8:46 p.m.  
Blogger Kjell Magne said...

Neimen, heisann Maren! Kjekt å sjå at du padlar innom ein tur. Her preikar me om litt forskjellig; alt ifrå cd-samlingssystem som ikkje fungerar til kakerlakkar som treng ein plass å bu. Om du tykkjer at Bravo-brørna rottar seg saman mot meg, er dette berre fordi dei trenar på å skrive sarkastiske innlegg. Eigentleg diggar dei både bassen og cd-sorteringssystemet eg har valt.

Takk for at du gjorde meg merksam på dobbelkommentaren, Elisabeth. Fungerar jo strålande!

8:49 p.m.  
Anonymous Anonym said...

No er det blitt så rosenraudt, sukkersøtt her på bloggen at eg nesten vurderer å koma med ein iskald gjesteblogg. Tek Baard imot slike? Om ikkje kan du like godt leggja om lay-outen - stikkord: rosa bakgrunnsfarge og animerte hjarter.

Abe

11:24 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Kommentar te Abe- kem no da e av disse Bravo-gutta; e da ein el anna "forbudt for jenter"-regel på dinna bloggen som eg ikkje har fått med meg? I såfall så ska eg jo slutta å kommentera a.s.a.p... just need to know.

11:43 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Då vil Abe, på vegne av bloggeigaren, nytta høve til å ynskja alle jenter hjartleg velkomne her på Behaveasneverbefore. Dette gjeld spesielt Elisabeth den kjekke! Set dykk godt ned i stolen, ta dykk til rette, og ver ikkje redde for å spørja om ting. Her finns det ingen dumme spørsmål.

Just needed to tell.

9:13 a.m.  
Anonymous Anonym said...

ei god suppe skal vera søt, salt og syrleg. eg tykkjer denne suppa vert overmåte søt no, og vil difor bidra med litt syrlegheit.

dansebandbass er bare så vanvittig dust!

jazz er så utruleg dårlig. ikkje uten grunn at det rimer på dass og flass!

folk som skriver anonymt og ikkje vågar å røpa sin identitet, er ein gjeng med rævhåls idiota!

at baard prøve å overbevisa seg sjølv og kåno si om at bravos egentleg ikkje har noko imot han og bassen hans, blir litt patetisk. "get some sjølvinnsikt man!"

alle kan sjå at eg har dobbelt så god stil ved fussballbordet som rex!

abe må ta eit djupdykk i seg sjølv. kjøpte du ei flinkisplata? kva blir det neste? pat metheny group? ærleg tala!

folk som gir seg sjølv kultstatus har lika lite antenne som skippy har hår på kassen.


håpa innlegget mitt gav dåke noko å tenkja på. det var mykje å ta tak i.

10:17 a.m.  
Anonymous Anonym said...

helsing monty

10:18 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Jommen sa en smør...
akkurat når en har avskrevet monty som avleggs og kanskje litt "enkel"(spesielt i musikkhyllene, les:forrige bloggdebtt: under, cd-samlinga), så glimter han til som aldri før.. eg legger meg flat. Monty later etter alt til å være en reflektert ung mann. ta for eksempel utsagnet: Alle anonyme er rævhålsidiota! kan en si det bedre selv?

Monty tar opp noe svært samfunnsnyttig og alment utviklende, som alle her i kjellis bloggverden og spesielt da kjelli selv kan nytte godt av:
Nr1.Dansebandbass er utrolig harry, faktisk nesten det samme å vise seg ofentlig med en slik en, som å våkne naken på den blå steinen en tidlig dag i mai, for så å oppdage at det ikke var en drøm!
nr.2 Jazz er ho ho asbjørnsen for å si det enkelt! At abe har bukket under for synden får baard bære på sin kappe.. Snart ender vel dere opp sammen på en minor majority konsert! Bunnen er nær bunnen er nær.. varsellampene lyser gutter..

Men frykt ikke for hjelpen er nær!
Kom til skivebakken så fort som mulig, her skal dere få kjøtt,øl og rock'n roll! Og litt cowboystemning på nachspielet! Monty stiller md ustemt gitar og snusleppe..

12:10 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Andy- da hørrtes digg ut!! Kjøtt, øl og rock´n roll- kan da bli bedre? Kan eg og komma? Helsa Grosso! Fint å kunna chatta litt på Kjelli sin blogg... Tata!

4:19 p.m.  
Blogger Kjell Magne said...

På vegne av redaksjonen i behaveasneverbefore ser eg meg naudsynt til å minne om at her på bloggen følger me " vær varsom plakaten " Og for dei som har gløymt kva som står her, vil eg berre nemne at det har noko med presseetikk å gjere.

10:55 p.m.  
Anonymous Anonym said...

kJÆRE ELISABETH. Eg ser du har meldt interesse for mitt nødhjelpsprogram. Selfølgelig er det mulig å melde seg på, men eg vil komme med en mild advarsel. dette er ingen dans på roser, prossesen kan bli smertefull og vond. spesielt om en er vokst opp innenfor bedehusets fire vegger(ikke noe negativt om bedehuset, for all del!).. Det eg mener er at en må være villig til å forandre seg, en må kjempe og sammen kan vi klare å legge vekk mye av det vi bærer på.. med dette sikter jeg på ingen måte mot den trygge og gode troen en har drad med seg fra menigheter rundt forbi, Han styrer fortsatt båten slapp av..
Ingrediensene kjøtt, øl og rock'n roll er på ingen måte tilfeldig valgt, nei tvert imot..
1: Kjøtt: spesielt myntet på de av oss(felleskap er viktig derfor brukken av ordet oss)som må holde boplass utenfor vestlandet(jamfør Abe o.l.. Disse er i faresonen for å komme i kontakt med salater og annen mat fra de mer sydlige kontinenter, dette kan virke både fristende og forlokende, men det er også svært skadelig for et respektabelt image(ps. for jenter(groupies), er saltat ok,)
2.øl: snikende som en giftig slange, følges ofte salaten av det mange vil påberope seg å kalle kunstnerdrikk, eller raudvin. Dette kan også virke forlokkende for mange, men vær forsiktig, for mye av denne drikk gjør en bare myk og fjågen som det heter!
3. Rock'n roll, denne posten er den siste på programmet og langt på vei den viktigste. Her vil vi starte i fordumstid for så å gape over historien så bredt som bare en bergenser kan gape. Denne prossesen kan bli vond, da en her vil møte seg selv i døren! Etterhvert vil erkjenelsen av at en har levd på en livsløgn der flinkispopen og kunstnerjazzen har fått råde spre seg i kroppen, og forhåpentligvis vil en erkjenne at en har tatt feil.
når den første angsten har lagt seg vil gleden spre seg som en virvelvind av herlig vreng.

I wanna rock..............

Tilslutt vil eg si at du er velkommen når som helst, kona hilser tilbake..

1:23 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Elisabeth, innlegget i sin helet var ikke myntet på deg.. så du må ikke føle deg støtet på noe måte.. faktisk tror jeg du har kommet til steg to i prossesen som kun består av utvidelse av horisonten og massive innhogg i platebutikken.. altså bare morro!

gledelig februar til deg..

1:35 a.m.  
Anonymous Anonym said...

ikkje noko kjekt å prøva å piska opp debatten, når ein ikkje får noko anna respons enn ein hårsår elektrikar som gøymer seg presseetikkens høge murar. då byrjar eg å lura på om dette forumet berre er for svada og tørrpreik? skal ein ikkje kunne få preike frå galleblæra?

spørsmål:
kvar vil dykk eigentleg med dette forumet?

eg kaster ertepåsen. kven tar imot?

9:45 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Skjønne eg må tenka nøye gjennom om ditta programmet e nåke for meg. Trur kanskje da kan vera verdt å joina, sjøl om da hørres litt hardt ut. Så lenge elektrikaren med bugs ikkje dukka opp med et alternativt ost-kjeks-vin-og-jazz-program, e valget i boks! ;)

11:26 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg trør så varsomt i graset eg kan,
fra no av vil eg væra ein audmjuk mann.
ei lenger føra min giftige tunge, no vil eg berre venleg sjunge.
For her inne følges ein gamal skikk, nemleg den varsamme presseetikk!
Eg vonar eg fortsatt får vera me i gjengen, og bytter all min musikk i samme slengen.
rock'n roll, nei inte als,
no e da kunn klissejazz og vals.
Unnskyld vil eg seia, da va ikkje meininga å støte,
korleis kunne vel eg vita at de her var så bløte.
Nei høyr på jazzen og smak den søte vinen, mens dykk sit der sammenkrøka gøymde bak gardinen.
For meg blir ferda så viterleg ein anna, med breibeint rock skal eg ut, aldri landa.
Eg skal fly gjennom verda som ein motor på strikk, eg driter vel langt i presseetikk.
Eit tilbod om hjelp har de fått i frå meg, men kom ikkje om år å sei du var treg.
Skal det nytta med hjelp lyt ein starta no, la håret vokse og barten gro..

til slutt vil eg ynskje lukke te, ynskjer de hjelp veit de kor eg e!!

1:50 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg har ei kjensle av at denne Animal-andikk gjev eit falskt bilete av seg sjølv. Frå det eg les her på bloggen kjem det fram at han er ein tøff rockar, som et kjøt og drikk øl. Eg oppfordrar difor samtlege her å ta ein kik på biletlenka under, så kan de kvar for dykk gjera opp dykkar eigen meining.

http://a316.ac-images.myspacecdn.com/images01/45/m_acc2874141fec91c6ac18e2ff3b285d3.jpg

1:53 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Lenka blei visst skjult, prøver att. Ver merksam på mellomrommet bak "45/". Ta bort mellomrommet

http://a316.ac-images.myspacecdn.com/images01/45/
m_acc2874141fec91c6ac18e2ff3b285d3.jpg

1:56 p.m.  
Anonymous Anonym said...

pinleg!!!!!!!
der gjekk du på ein smell, andikk! bilete lyg ikkje. ho ho asbjørnsen!
so mykje innsats for å framstå som ein hardhaus, så gruser abeonym deg uten å sei eit kløyva ord. kva vil folk tru? kva skal eg tru?

4:22 p.m.  
Blogger Kjell Magne said...

Eit lite friminutt på sidelinja, og brått er det heile snudd om til tvil om Andikk sin truverdighet. Hårsåre jazzarar med dansebandbass og elendig cd-samling, er lagt til side for roseskjorte, tamburin og menneskeleg rørsle ein knapt har sett maken til.

Redaksjonen vel å la dialogen fortsette og avventar nye bevis i saka, som enten talar for eller imot.

8:45 p.m.  
Anonymous Anonym said...

nu vel nu vel..
eg lar meg ikke vippe av pinnen så lett gutter.. Eg kan ikke lastes for å spelle tamburin eller et latterlig smil.. husk at dette var på oppdrag fra dere selv gutter. eg spelte bare rollen! desuten finnes det ikke noe å utsette på denherlige roseskjorten.. faktisk så jeg nettopp Sputnik på tv med en i samme stilen, altså er den ballen lagt død..
til slutt vil jeg bare applaudere for monty som snur kappen så raskt etter vinden at rumpen hans står bar igjen! om noen ville ønske å se et veldig femi bilde av nettop denne monty å hans bare stump, så e det bare å gi en lyd... eg har en sikker kilde.....

12:40 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Tyder på litt dårlig kontakt med kjæresten??? Prøvde bare linken til Maren

1:46 p.m.  
Anonymous Anonym said...

åå så vart det stille som i grava.

1:33 a.m.  
Anonymous Anonym said...

(hysj) (hysj) så kan du kanskje høyra graset gro. Eller ein meitemark som lo.

4:50 p.m.  
Anonymous Anonym said...

... eller Animal-andikk når han SITTE og pisse på do.

9:35 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ja... eg høyra da. eg bur jo ikkje så longt vekke frå dossen til andikk, men det er ikkje så ofte eg kan høyra pissestrålo hans. det var litt ubehageleg å eta frukosten sin til musikk frå andikk si skinnfløyte, så eg føreslår at me får opp lydnivået på bloggen. kva med ein ny artikkel, baard? eit nytt og spanande tema?

8:37 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Kjære bloggeigar!
Eg vil herved servera ein stor takk på sølvfat til deg. Du er ein usedvanleg dyktig bassist, du spreier godt humør rundt deg, du har eit flott instrument og du har ei omfattande cd-samling. Som om ikkje det var nok så ser du jommen godt ut og. Ser fram til uendeleg mange år saman med ein hundre prosent motviert Baard i Superbravo Band.
Klem frå din beste venn og største beundrar,
Abe Bravo

4:23 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Godt innlegg, du! Kanskje da kan vekka til live nytt tørrpreik frå sjefen sjøl? Hørre forresten rykte om konsert i Oslo te helgo, stemme ditta? Må jo rett å slett prøva å komma! Så får ein velga om da blir konsert eller feiring av kongen sin 70årsdag på slottsplassen.... Hmm... eller av min bursdag og forsåvidt! Hiha!

2:38 p.m.  
Anonymous Anonym said...

heia baard heia baard heia baard heia baard!!!!!!!!!!!!! du e så stilig å kul å grei!

6:36 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Ser man det.. Bravogjengen snur på flisen å later som om alt er glemt.. Baard er igjen nummer en.. Du e godt likt i p..is Ryland og Kjelli.. Eg gleder meg stort til å spelle trainbeat med deg i helgen, blir artig.. Endelig skal tamburo ta steget opp med de store!

10:53 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Baaaard! Kor tid skal me få nytt innlegg? Stakkars bravoane.. dei må jo ha noke å snakka om under bravohelga i hovudstaden! Spesielt arabårren Rex er sugen, har eg hørt at ryktene seie.. Tenk deg ei bravoweekend utan ferske nyhende og kommentarar frå behaveasneverbefore... E kje barra barra det farr!

9:49 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Visste ikkje at arrabårrår skreiv på dinna blåggyn. E du han derrane Berge du, ellår? Hørte du e ganske blakke om dagen, at du mangla den tolvte strengen. Håpa det ordne seg for deg, da. Kjekt det, da. Prekast, da.

10:14 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg e ikkje arabor, eg e haugesondar!
Og det e ikkje bara bara farr. Lika meg best når eg kan sitta på kaien i Smeasunde å kikka ut på måkene og synga Amanda ifrå Haugesund. Og so gler eg meg voldsomt te Sildajazzen, då ska eg gå rondt i Haraldsgato og synga gamle sviskor.

10:17 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Kva kan ein seie til så flotte ord frå dei gode Bravo-venene mine? Er nesten eg må felle ei tåre i augnekroken. Men det ventar eg litt med, er fortsatt litt usikker på motivet bak særs venlege tonen. Spesielt etter Monty sine munnlege utspel om at han skal byrja å spela bass og at han treng litt pedagogisk undervisning. Kven har sagt at Superbravo treng ny bassist? Når det er sagt er Bravoane igjen på plass i hovudstaden til helga. Då må du og alle venene dine koma, Elisabeth. Kanskje du til og med må stå på ein stol medan me syng åremålsdagssongen til deg i folk/country versjon, kven veit?

10:42 a.m.  
Anonymous Anonym said...

På vegne av R. Alberto og meg sjølv vil eg takka adle dei kjekke bravo-arabårrane som fekk Tiggerstaden te å sjå ut som ein verdensby på høgd med New York, og Schaus plass på høgd med Greenage Village i heljå. Eller Haugasond og Smeasondet, om du vil. Ein spesiell takk til Animal-andikk, Vikalappyn, Brekk og Bønna (så lenge han var online, da)! Kjempegreiår!

1:21 p.m.  
Anonymous Anonym said...

jaja... sa den e altsaa grrrei. treng ikkje monty for aa settja tigerstaden paa haave altsaa? eg ser den, men var i da minsta boddo lei seg for at eg ikkje dukka opp paa komla?

har forresten klart aa legga london i stabilt sideleie heilt paa egen haand no. ska snart vippe opp beina og setta heile skiten paa haave her og. saa den e grrrrei. neste gong faar me da bli eit samarbeidsprosjekt.

1:50 p.m.  
Anonymous Anonym said...

... tanken på at Monty ikkje var der gjorde oss triste. Vis London kva du kan, you sailor!! We love you, and so does Boddo too!! Smask!

2:19 p.m.  
Anonymous Anonym said...

hei... blog er nytt for meg. er eg gamal? hadam!

9:20 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Nei, du e kje gammal Arnhild, men da e visst da sista innslaget i bloggen....

10:50 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home