mandag, november 13, 2006

Kjell Magne lagar blogg



Etter ei veke på østlandsturne er eg no attende i Bergen igjen. Byen som eg faktisk bur i, men har knapt nok vore i sidan eg byrja å jobba i juni. Årsakene til det er fleire, men går hovudsakleg ut på at eg jobbar i Molde i 14 dagar, medan dei 21 fridagane har blitt nytta til reising både her og der. Og no sist, ein tur til Oslo og Brumundal som gjekk med til å besøke vener og familie. Mykje kaffi vart det, noko som gjorde godt i det kalde østlandsklimaet. For alle interesserte (trur det er berre eg som les denne bloggen, så dette vert nok mest ei påminning til meg sjølv) skal eg altså vere her i byen til laurdag, før turen går vidare til Stord og miniturne med Superbravo Band, som for øvrig i den samanheng slepp ut ep-en "Joanna". No kom eg også på at eg har time hos tannlækjaren på onsdag, der trekking av to visdomstener står på programmet. Den førre timen fann egentlig stad sist måndag, men då låg eg å purka og sov - i Oslo. Det kosta underteikna 600 kr, hadde jo sjølvsagt bestilt dobbelt time, me leikar jo ikkje butikk her. Spennande å sjå her kva eg er i stand til å skrive om meg sjølv. Må vere ein kombinasjon mellom ein noko overtrøytt kropp, og vissheten om at eg har ryggrad til å takle eventuell slibrige kommentarar. Trur likevel eg må ta kvelden her, har mange koppar kaffi som skal drikkast i morgon.

Vyrdsamt

-Kjell Magne

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

du har fått ny farge og greier jo!

4:02 p.m.  
Blogger Kjell Magne said...

Ny farge, nye moglegheitar. Vert spennande å sjå om dette har noko positiv innvirkning på oppdateringskulturen her på bloggen.

3:00 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home